Următoarele valori stau la baza relațiilor cotidiene dintre noi și clienții noștri:
Respectul
- Ne comportăm unii cu alții exact așa cum dorim să se comporte ceilalți cu noi.
- Ne arătăm aprecierea și mândria față de compania noastră.
- Respectăm valorile angajaților noștri, ale clienților și ale furnizorilor.
- Urmăm căi diferite către obiectivele stabilite.
- Discutăm deschis și criticăm lipsa de respect.
Încrederea
- Demonstrăm că strângerea de mână și cuvântul nostru sunt respectate.
- Luăm în serios întrebările și grijile angajaților noștri.
- Criticăm constructiv și acceptăm critica constructivă.
- Avem curajul să ne spunem părerea.
- Suntem gata să acordăm încredere.
Profesionalismul
- Suntem o echipă puternică.
- Lucrăm orientați către soluții pentru client (atât la nivel intern cât și extern).
- Pentru noi sunt esențiale punctualitatea, accesibilitatea și seriozitatea.
- Stabilim structuri clare de responsabilitate, măsuri și reguli, pe care le respectăm.
- Experiența și competența sunt privite atât din perspectivă umană, cât și tehnică.
Acțiunea
- Stabilim obiective clare.
- Preluăm sarcini, luăm decizii responsabile și ne asumăm răspunderea.
- Gândim și acționăm pozitiv și cu orientare către soluții.
- Ne analizăm acțiunile și faptele și optimizăm continuu.
- Comunicăm deschis și sincer valorile noastre.